دوربین مداربسته, وبلاگ

انتخاب بهترین دوربین مداربسته

انتخاب بهترین دوربین مداربسته

طبق تحقیقات و آمار های به دست آمده طی چند سال اخیر، از هر 7 خانواده باغدار حداقل 1 مورد از آن ها سرقت از محیط باغ را تجربه نموده اند. و به گفته پلیس وجود دوربین مداربسته در برای پیشگیری از سرقت در 85 درصد از اماکن مورد نظر، موثر بوده است. اما شاید برای شما سوال باشد که بهترین دوربین مداربسته چیست؟ و یا چه عواملی در انتخاب بهترین دوربین مداربسته تاثیر گذار است؟

امروزه لزوم به استفاده از انواع دوربین های مداربسته برای کنترل و محافظت از تمام اماکن اعم از: منازل مسکونی، کارگاه ها، کارخانجات، باغ ها و…. بسیار حائز اهمیت می باشد. و با توجه به اینکه برند ها و مدل های بسیار متنوعی از این محصولات مهم و کاربردی در بازار وجود داردف ممکن ایت که در هنگام خرید کمی سردرگم شوید. از این رو در این مقاله مهم ترین نکاتی که شما را برای خرید این سیستم امنیتی کاربردی یاری می نماید، آموزش خواهیم داد. با توجه به این موارد می توانید متناسب با نیاز خود بهترین محصول را خریداری نمایید.

انتخاب بهترین دوربین مداربسته

مهم ترین ویژگی های دوربین های مداربسته

قابلیت دید در شب، کیفیت بالا ویدئو های ضبط شده، دوام در فضای نصب، فضای ذخیره سازی و بسیاری از دیگر موارد این چنینی، جزو ویژگی های مهم برای انتخاب بهترین دوربین داربتسه می باشد. مشخصا هرچه قابلیت های دوربین شما بیشتر باشد، از قیمت بیشتری نیز برخوردار خواهد بود. از این رو لازم است تا ما با در نظر داشتن نیاز خود نسبت به مواردی چون: بودجه و اماکن مورد استفاده و…. محصول مورد نظر را انتخاب نماییم.

خرید سیستم امنیتی

  • میزان بودجه برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته

همه ی شما می دانید که مهم ترین اصل برای خرید هر محصولی، میزان بودجه می  باشد. بهتر است بدانید عواملی چون: نوع دوربین، تعداد آن ها، نحوه ضبط تصاویر و بسیاری از دیگر موارد این چنینی می تواند تعیین کننده هزینه نهایی خرید سیستم امنیتی شما باشد. پس بهتر است قبل از هر اقدامی ابتدا بودجه مشخصی را با توجه به تمام موارد این چنینی در نظر داشته باشید. سپس با مشاوره با متخصصین این زمینه و یا دانش خود، هر تعداد از تجهیزات مورد نظر را خریداری نمایید.

پس برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته ابتدا باید هزینه ای را که مدنظر داریم مشخص نماییم. و از آنجایی که این سیستم امنیتی ماندگار بوده و تا حدود بسیاری برای امنیت بیشتر شما تاثیر گذار است، بهتر است تا در خرید آن یک مدل با کیفیت را انتخاب نمایید. زیرا در صورت خرید یک دوربین معمولی، از آنجایی تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت می باشدف و بنا بر نیاز های جدید ممکن است شما مدام و در فواصل زمانی کوتاه مجبور به تعویض دوربین ها شوید.

انتخاب بهترین دوربین مدار بسته

  • وضوح تصویر برای خرید یک سیستم امنیتی مناسب

تقریبا می توان گفت که همه ی دوربین ها در کیفیت ستاندارد تولید می شوند. و قابلیت رزولوشن 4K و حتی وضوح فوق‌العاده بالاتر از آن در برخی مدل های مخصوص می باشد. اگر به دنبال یک تصویر کاملا واضح می باشید، بهتر است بدانید که هرچه وضوح تصویر بالاتر باشد، کیفیت تصویر نیز واضح‌تر خواهد بود. از این رو فضای بیشتری برای ذخیره سازی را نیز اشغال می نماید.

برای مثال کیفت 720p تصویر نسبتا واضحی را به شما ارائه می نماید. و از نظر ذخیره سازی نیز به فضای زیادی احتیاج ندارد. اما دوربین های 2k  و 4k (Ultra HD) هم تصویر فوق العاده تری ارائه می نمایند. و هم نیازمند به اتصال شبکه قوی تر می باشند. از این رو نیازمند فضای ذخیره سازی بیشتری نیز می باشند.

خرید سیستم مداربسته

  • تاثیر میدان دید در انتخاب بهترین دوربین مداربسته

اگر به دنبال خرید دوربین مداربسته برای فضای باز می باشید، باید نسبت به میدان دید آن توجه بیشتری داشته باشید. شاید در تصور عموم مردم، دوربین ها در هنگام ضبط تصاویر کارایی یکاسانی داشته باشند. اما این یک باور غلط است. و برخی از دوربین‌ها زاویه دید وسیع‌تری نسبت به دیگر انواع آن برای ضبط فیلم دارند.

به طور کلی هرچه میدان دید وسیع‌تر باشد، فضای بیشتری تحت پوشش دوربین های مداربسته قرار می گیرد. برای مثال یک دوربین با میدان دید 90 درجه ممکن است فقط 80% صحنه را ثبت نماید. در حالی که یک دوربین با میدان دید 130 درجه می‌تواند 100٪ فضای مورد نظر را بدون مشکل فیلم‌برداری کند. پس برای انتخاب بهترین دوربین مداربسه نسبت به میدان دید توجه ویژه ای داشته باشید.

خرید دوربین توربو اچ دی

  • قابلیت دید در شب

قابلیت دید در شب دوربین های مداربسته، یکی از مهم ترین ویژگی ها در هنگام خرید می باشد. در واقع حتی اگر فضای باز شما دارای نور کافی می باشد، در نهایت بهتر است که دوربین مداربسته شما دارای قابلیت دید در شب نیز باشد. این قابلیت کمک می کند تا ضبط تصاویر در شب با کیفیت بیشتری صورت گیرد.

اگر برای خرید بهترین دوربین مداربسته دید در شب کمی تردید دارید، بهتر است در فضای باز اطراف محل مورد نظر کمی قدم بزنید. آن وقت خواهید دید که چه قسمت هایی از آن منطقه دارای نور کافی نمی باشد. پس یا باید هزینه ی بسیاری را صرف نور پردازی قسمت های مختلف نمایید. و یا با خرید یک دوربین دید در شب این مشکل را به راحتی حل نمایید.

به طور کلی در این حالت بهترین سیستم امنیتی برای اکثر فضاهای باز دوربین مداربسته دید در شب می باشد.از طرفی قابلیت وارم لایت می‌توانید بهبود دید در شب شود. و دوربین مدار بسته وارم لایت، قابلیت دید در شب به صورت رنگی دارد. در صورتی که دوربین‌های معمولی فیلم‌های شبانه را به صورت سیاه و سفید نمایش می‌دهند.

خرید دوربین مداربسته

عوامل فوق الذکر همگی مهم ترین موارد برای خرید دوربین مداربسته با بالاترین کیفیت می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، انتخاب و خرید این محصولات می توانید با مجموعه سیف رادیکال، ارائه دهنده بروز ترین سیستم های امنیتی، در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *