دوربین مداربسته, وبلاگ

دوربین مداربسته وارم لایت

دوربین مداربسته وارم لایت

دوربین های مداربسته وارم لایت، جزو نسل های جدید سیستم های امنیتی شناخته می شوند. این تجهیزات از ال ای دی های ultra-bright array LED استفاده می نمایند. که این LED ها در واقع به عنوان نور طبیعی برای ضبط تصاویر عمل می نمایند. که در برخی مدل های آن، نور ها در خود دوربین به کار رفته است. و با استفاده از این تکنولوژی در تاریکی شب نیز می توان تصاویر رنگی و واضحی داشت.

در واقع هنگامی که نور محیط کاهش می یابد، این دوربین ها با استفاده از پروژکتور های نور مرئی، محیط را روشن نموده و از این طریق تصاویر با کیفیت بهتری ضبط خواهند شد. برای آشنایی بیشتر با نحوه کارکرد و مزایا این مدل از انواع دوربین مداربسته در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

لنز دوربین مداربسته

کارکرد اصلی دوبین های مداربسته

هرکدام از سیستم های امنیتی و به خصوص دوربین های مداربسه دارای ویژگی و کارکرد های منحصر به فرد می باشند. از این رو دوربین های مداربسته وارم لایت نیز با توجه به تکولوژی خود دارای کارکرد متنفاوتی از دیگر انواع سیستم های امنیتی می باشد.

در سیستم های وارم لایت، لاممپ های LED توسط برد اصلی دوربین کنتل می شوند. و دارای حسگر های حساس به نور می باشند. از این رو هنگامی که با کم شدن نور محیط مواجه شوید، حسگر ها این عمل را حس نموده و لامپ های داخل دوربین روشن می شود. در واقع این نور ها برای ایجاد روشنایی کافی به جهت ضبط بهتر تصاویر عمل می نمایند. همچنین هنگامی که حسگر ها دوباره وجود نور کافی در محیط را حس نمایند، لامپ های دوربین به حال اول بازگشته و خاموش می شوند.

پس اگر به دنبال یک دوربین با تکنولوژی ضبط تصاویر رنگی در محیط های کم نو و یا شب می باشید، دوربین های warm light گزینه مناسبی برای شما می باشند.

دوربین مداربسته وارم لایت

نقاط قوت و ضعف دوربین های مداربسته warm light

نقاط قوت: همانطور که در مطالب فوق الذکر بیان نمودیم این دوربین ها دارای نور مرئی می باشند. از این رو تصاویر ضبط شده این دوربین ها در تمام اماکن و شرایط و حتی محیط  های فوق تاریک، دارای وضوح کاملا مطلوب می باشد.

نقاط ضعف: دوربین های وارم لایت محیط های تاریک را با نور چراغ های LED روشن می نایند. از این رو استفاده از آن ها در محیط های سر پوشیده شاید کمی چالش برانگیز باشد. زیرا روشنایی آن جلب توجه می نماید. و استفاده از آن برای هر کسی مناسب نیست. البته این مورد چندان هم جزو نقاط ضعف محسوب نمی شود.

به طور کلی این دوربین ها بسیار کارآمد و منحصر به فرد می باشند. اما برای کسانی که مایل اند تا دوربین های مداربسته آن ها زیاد در معرض دید نباشد، گزینه مناسبی نیست.

سیستم های امنیتی

قیمت دوربین مداربسته وارم لایت

دوربین های مداربسته نیز مانند سایر محصولات با توجه به موارد مختلفی قیمت گذاری می شوند. و در این راستا تکنولوزی به کار رفته در دوربین و نوسانات نرخ ارز بالاترین تاثیر را بر روی قیمت نهایی دارند. از این رو اگر بخواهیم قیمت دوربین مداربسته وارم لایت را با دوربین های معمولی مقایسه نماییم، طبیعتا این دوربین ها به دلیل امکانات و تکولوژی بیشتری که دارند، قیمت بالاتری نیز نسبت به دوربین های معمولی دارند.

برای اطلاع از قیمت دوربین های مداربسته از برند های متفاوت و با مدل های مختلف می توانید به صفحه اصلی وب سایت مجموعه سیف رادیکال مراجعه نمایید. و ضمن مشاهده مدل های مختلف، هر یک را انتخاب و خریداری نمایید.

سیستم های امنیتی

دوربین مداربسته استار لایت چیست؟

دوربین مداربسته استار لایت نیز جزو سیستم های دید در شب شناخته می شوند. و ساختار آن ها مانند دروربین های مداربسته وارم لایت به گونه ای است که اطراف لنز دوربین‌های مداربسته داری یکسری حسگر و سنسور می باشد. اما این دو دوربین در یک مورد باهم متفاوت هستند.

استارلایت ها قادر به ضبط تصاویر در محیط های کم نور هستند. اما وارم لایت ها در محیطی که هیچ نوری نیست نیز قابل استفاده می باشند. البته طول عمر وارم لایت ها کمی کمتر از استار لایت ها می باشد.

مقایسه دوربین star light و فول کالر

هر دو سیستم امنیتی 1. دوربین مداربسته استارلایت و 2. دوربین مداربسته فول کالر جزو سیستم های دید در شب شناخته می شوند. که با تکنولوژی خاص خود می توانند تصاویر شب را به صورت واضح ثبت نمایند.

اما تفاوت آن ها این است که دوربین مداربسته فول کالر مجهز به سنسور 327-IMX و  استار لایت مجهز به سنسور 307-IMX می باشد. یعنی دوربین مداربسته استارلایت برای ضبط تصاویر رنگی احتیاج به درصدی نور دارد. اما دوربین مداربسته فول کالر مانند دوربین مداربسته وارم لایت در محیط فوق تاریک هم تصاویر را بصورت رنگی دریافت می‌کند.

خرید دوربین مداربسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *