همواره زمان یکی از ارزشمند ترین دارایی های انسان بوده. با سرعت گرفتن روند زندگی هر روشی که بتواند زمان را برای ما ذخیره کند ارزشمند است.
خرید اینترنتی از آن دسته مواردی است که علاوه بر صرفه جویی در زمان هزینه های شما را کاهش می دهد. یکی از دغدغه های خرید اینترنتی انتخاب نحوه ارسال بسته است. دو عامل هزینه ارسال و زمان مواردی هستند که تاثیر مستقیم بر روی انتخاب شما دارند.
ما در سیف رادیکال بستری فراهم کردیم تامشتری خود نحوه ارسال را انتخاب کند. کارشناسان ما بعد از ثبت خرید با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام خواهند داد، شما همچنین می توانید در این مورد از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

در این مقاله روش های ارسال را برای شما شرح خواهیم داد:

  1. ارسال از طریق پست
  2. ارسال از طریق تیپاکس
  3. ارسال از طریق باربری
  4. ارسال از طریق پیک ( ویژه کرج و تهران )

نکته:کلیه هزینه های ارسال بر عهده مشتری می باشد.
هزینه ارسال از طریق باربری، تیپاکس و پیک به صورت پس کرایه می باشد.
ارسال کالا از طریق پست پس از واریز هزینه پستی صورت می پذیرد.

  • پست همواری یکی از روش های اقتصادی برای ارسال بسته بوده، از دیگر مزیت های این روش دریافت بسته درب منزل است؛ اما اگر شما برای دریافت بسته خود عجله دارید،این گزینه را به شما پیشنهاد نمی کنیم.
    لازم به ذکر است که در این روش هزینه حمل و نقل داخل شهری (از فروشگاه تا دفتر پست شهر مبدا) بر عهده مشتری می باشد.
  • تیپاکس یک پست خصوصی مطمئن است که بسته شما را سریع و ایمن درب منزل تحویل می دهد. برای نحوه محاسبه هزینه می توانید به آدرس tipaxco.com مراجعه کرده، مبدا، مقصد، حجم و وزن مرسوله ی خود را وارد نمایید تا به صورت حدودی هزینه شما محاسبه گردد.
    لازم به ذکر است که خرید شما در این روش ارسال، بیمه خواهد شد.
  • گزینه پیشنهادی ما به مشتریان ارسال از طریق باربری است، روشی سریع و مقرون به صرفه‌. بسته شما به باربری شهر مبدا تحویل داده شده و درکمترین زمان ممکن به باربری شهر شما ارسال خواهد شد. شما با مراجعه به دفتر باربری شهر خود میتوانید بسته را تحویل بگیرید.
    لازم به ذکر است که در این روش هزینه حمل و نقل داخل شهری (از فروشگاه تا باربری شهر مبدا) بر عهده مشتری می باشد.
  • مشتریان عزیزی که ساکن کرج و تهران هستند می توانند با مراجعه حضوری به فروشگاه خرید خود را تحویل گیرند. همچنین امکان ارسال بسته توسط پیک، اسنپ باکس و موتوپیک ( تپسی) فراهم است.

برای هماهنگی و اطلاع بیشتر از روش های ارسال با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.