دوربین مداربسته, وبلاگ

قیمت دوربین مداربسته

قیمت دوربین مداربسته

استفاده از انواع دوربین های مداربسته بنابر دلایل مختلفی همچون: تامین امنیت، نظارت بر سیستم، حراست از محیط و…. در اماکن مختلف، بسیار لازم و ضروری می باشد. ازا ین رو اکثر افراد به دنبال خرید این دستگاه های کاربردی می باشند. و اولین سوالی که هنگام خرید در ذهن هر فردی شکل می گیرد این است که: قیمت دوربین های مداربسته چقدر است؟

طبیعی است که اگر اولین بار است قصد خرید دوربین مداربسته و یا دیگر تجهیزات امنیتی را دارید، اطلاعات دقیقی از تعرفه اصلی این تجهیزات نداشته باشید. از این رو لازم است بدانید این سیستم های امنیتی، از دستگاه رکوردر و دوربین، بستر کابل کشی و انتقال داده، ذخیره ساز یا هارد، کانکتورها، منابع تغذیه و یا انواع سوئیچ شبکه در سیستم های تحت شبکه تشکیل شده است. هر کدام از بخش های مذکور دارای انواع مختلفی می باشند که از لحاظ کیفیت و قیمت با یکدیگر متفاوت می باشند. همچنین تکنولوژی دوربین های مداربسته با توجه به نیاز مشتریان متفاوت از یکدیگر می باشد. پس تمامی این موارد می تواند تعیین کننده قیمت نهایی این تجهیزات کاربردی و امنیتی باشد.

برای کسب اطلاع بیشتر درباره هزینه سیستم های امنیتی مداربسته تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

موارد تاثیر گذار بر قیمت دوربین مداربسته

دوربین دید در شب

  • کاربری های خاص

همانطور که می دانید، کاربری دوربین های مداربسته در انواع مختلفی می باشد. برای مثال برخی از این سیستم های امنیتی دارای قابلیت خواندن پلاک و همچنین تشخیص چهره هستند. و یا حتی هوش مصنوعی برخی مدل ها میزان تراکم یک محیط را مشخص می کند. و در صورت افزایش ترافیک به شما اطلاع می دهد. از طرفی برخی دیگر دارای توانایی انتقال دوطرفه صدا و اتصال به wifi بدون کابل را دارند.

تمامی موارد فوق الذکر در قیمت دوربین مداربسته تاثیر گذار می باشد. از این رو هنگام خرید این محصولات را با قیمت های متفاوتی مشاهده می نمایید.

  • تاثیر تکنولوژی بر قیمت دوربین مداربسته

تکنولوژی دوربین های مداربسته که امروزه در بازار مصرف وجود دارد، در دو نوع 1. تکنولوژی دوربین های تحت شبکه و دارای سیگنال خروجی دیجیتال و 2. تکنولوژی دوربین های توربو اچ دی و دارای خروجی سیگنال آنالوگ اچ دی، می باشد. دوربین های تحت شبکه از پردازنده های محلی تولید سیگنال دیجیتال بهره مند می باشند. از این رو بدیهی است که قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه بیشتر از دوربین های توربو اچ دی است.

قیمت دوربین مداربسته

  • قابلیت دریافت صدای محیط

برخی دوربین ها تحت شبکه به دلیل پردازش محلی تصویر در محل دوربین، دارای قابلیت دریافت صدا از طریق میکروفن داخلی را دارند. در بسیاری از موارد این قابلت به مدل انتخابی دوربین مداربسته توسط شما بستگی دارد. اخیرا در مدل های جدید این سیستم های امنیتی، قابلیت انتقال صدا و تصویر همزمان از طریق یک لاین کابل کواکسیال وجود دارد. که در گذشته این قابلیت با کارگزاری میکروفن و کابل کشی مجزا انجام می شود.

از این رو یکی از عوامل موثر بر قیمت دوربین های مداربسته، قابلیت دریافت صدای محیط، در این سیستم جدید می باشد.

  • قابلیت دید در شب

سیستم دید در شب دوربین مدار بسته با تنظیم کردن نور تاریک ترین بخش ها را روشن می نماید. بدنه این دوربین ها دارای یک عایق مقاوم می باشد. از این رو استفاده از آن در هر نوع شرایط آب و هوایی امکان پذیر است.

پس می توان نتیجه گرفت که قابلیت دید در شب دوربین ها یکی دیگر از موارد مهم و تاثیر گذار در قیمت دوربین های مداربسته است.

خرید دوربین مداربسته

برای دریافت اطلاعات بیشتر، خرید دوربین مداربسته، تجهیزات شبکه، منبع تغذیه و سایر تجهیزات با مجموعه سیف رادیکال، ارائه دهنده بروز ترین سیستم های امنیتی، در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *