جک برقی, وبلاگ

جک برقی سیماران راهنمای خرید و قیمت

جک برقی سیماران فراز4s جک برقی سیماران فراز 6s

سیماران نامی آشنا در صنعت تولید انواع جک برقی پارکینگی و موتور های ریلی درب اتوماتیک می باشد، جک برقی سیماران باکیفیت بالا، قیمت مناسب و همچنین ارائه گارانتی و خدمات بسیار عالی توانست سهم بزرگی از بازار جک های برقی پارکینگی کشور را به خود اختصاص دهد.

1. انواع جک برقی سیماران

شرکت سیماران با ارائه محصولات متنوع سبد کالای خود را تکمیل کرده و انتخاب را برای مشتریانش آسان نموده، این در حالی است که انواع جک برقی سیماران از تکنولوژی روز دنیا بهره می برند. جک دو لنگه پارکینگی سیماران در دو مدل تمام ایرانی و اقلامی با مشارکت پروتکو ایتالیا تولید می شوند. این شرکت علاوه بر جک های برقی بازویی چند مدل جک ریلی پارکینگ تولید کرده که به موتور های ایتالیایی مجهز هستند؛ سیماران در ابتدا ارائه دهنده جک درب پارکینگ با موتور پروتکو ایتالیا بود و توانست رضایت مشتریان را جلب نماید اما با گذر زمان و بررسی های تیم تحقیق و توسعه، به بومی سازی قطعات و تولید جک برقی پارکینگی ایرانی دست یافت.

جک ریلی
این شرکت جک های بازویی تلسکوپی خود را در سه سری L ، S و P و ارائه می دهد، در ادامه این مقاله ویژگی هر یک را به اختصار شرح خواهیم داد.

2. درب اتوماتیک فراز سیماران سری S

جک برقی سیماران مدل فراز 4S و 6S دو محصول از یک خانواده هستند.
جک فراز سیماران سری S دارای یک خلاص کن سوئیچی است که نسبت به جک های با خلاص کن آلنی از امنیت بالاتری برخوردار می باشد.
جک برقی سری S را به نام جک های قدرتی سیماران می شناسند، این دو محصول برای اماکن تجاری، اداری و مسکونی با تردد متوسط مناسب هستند.

جک برقی سیماران فراز سری S

جک بازویی تلسکوپی سیماران (فراز) مدل 4S و 6S

جک پارکینگی سیماران مدل فراز 4S برای درب هایی با طول هر لنگه 2.5 متر و وزنه لنگه 350 کیلوگرم کاربرد دارد.
جک پارکینگی سیماران مدل فراز 6S برای درب های با طول حداکثر هر لنگه 4 متر و وزن هر لنگه 250 کیلوگرم توصیه می‌شود.
فراز 4S و 6S هر دو مجهز به مدار فرمان Q70 بوده و عملکرد قدرتی مشابهی دارند، با این تفاوت که فراز 6S به دلیل داشتن بازوهای بلندتر برای درب های با طول بیشتر مناسب است.

جک پارکینگی تک لنگه

اگر به دنبال خرید جک پارکینگی تک لنگه هستید جک برقی سیماران مدل فراز 6S گزینه مناسبی برای شماست.
جک برقی فراز 6S به دلیل داشتن بازوی بلند گزینه مناسبی برای درب های تک لنگه می باشد. ما در مجموعه سیف رادیکال پکیج جک  تک بازویی سیماران را به شما عرضه می کنیم، امکان خرید جک تک بازوی راست بازشو و جک بازوی چپ بازشو سیماران برای شما مشتریان گرامی فراهم است، شما می توانید برای استعلام قیمت و خرید جک برقی تک لنگه سیماران با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

جک برقی تک لنگه

3. جک پارکینگی سیماران مدل 4L

جک برقی سیماران مدل 4L از نظر ظاهر تشابه بسیاری به محصول لیدر پروتکو ایتالیا دارد، تفاوت ظاهری این محصول با جک برقی 6S محل قرار گیری موتور می باشد در فراز 4L موتور در قسمت بالایی محصول قرار دارد این در حالی است که موتور های 6S در قسمت پایینی جک قرار داده شده.
جک پارکینگی سیماران مدل 4L از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و برای کارکرد معمول ساختمان ها با تردد نه چندان زیاد مناسب هستند.


از نکات مشترک بین جک برقی سیماران 4S و جک برقی سیماران 4L می توان به مدار فرمان Q70 اشاره کرد، این مدار فرمان که به تازگی جایگزین مدار فرمان Q60 شده دارای قابلیت های بیشتری است که به اختصار به آن اشاره میکنیم.

ویژگی های مدار فرمان Q70 :

  1. عدم نیاز به کارت قفل برقی برای اتصال به قفل برقی
  2. زمان جداگانه باز و بسته شدن به صورت مجزا برای هر جک
  3. قابلیت فست کلوز
  4. امکان تعریف زمانبندی برای گذر پیاده یا نفر رو
    قاب مدارفرمان جک برقیمدار فرمان جک برقی Q70

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. جک برقی سیماران سری P

جک بازویی تلسکوپی سیماران سری P بهترین محصول ارائه شده این شرکت در دسته ی جک های برقی بازویی است. این جک برقی دارای بازو و موتور پروتکو ایتالیا بوده و سایر تجهیزات آن ساخت ایران است، مجهز به یک مدار فرمان قوی مشابه آنچه در سری S قرار دارد در آن تعبیه شده. اغراق نیست که بگوییم جک فراز P یکی از بهترین محصولاتی که روانه بازار گشته است.

جک برقی فراز 4P و جک برقی فراز 5P

واضح است که قدرت جابجایی درب پارکینگ در فراز 5P متفاوت از قدرت جک برقی فراز 4P است.
توانایی فراز 4P برای هر لنگه درب تا وزن 350 کیلو گرم و عرض 3.5 متر و توانایی فراز 5P برای هر لنگه تا 300 کیلو گرم و عرض 4 متر برآورد شده است.
قابلیت های جک برقی سیماران سری P:

  1. مناسب درب های دولنگه و تک لنگه
  2. بازوی مقاوم قفل شونده در برابر فشار
  3. بدنه کاملا فلزی و مقاوم در برابر برخورد
  4. دارای شفت بلند و مقاوم
  5. قابلیت کارکرد با ولتاژ شهری (220 ولت)
  6. مدار فرمان قدرتمند Q70

5. قیمت جک بازویی سیماران

سبد محصولات شرکت سیماران در جک های برقی پارکینگی از تنوع بالایی برخوردار بوده و برای هر سطح از نیاز به شما محصول مناسب خودتان را ارائه می دهد.
با توجه به تنوع محصول قیمت هر یک از محصولات متفاوت بوده، اما به طور کلی با توجه به کیفیت بالا، گارانتی و خدمات عالی این شرکت در مقایسه با قیمت سایر محصولات مشابه موجود در بازار، جک برقی سیماران از قیمت مناسب و مقرون به صرفه برخوردار می باشد.

6. گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از مهم‌ترین گزینه های هر خریدی توجه به معتبر بودن گارانتی محصول است‌.جک های پارکینگی فراز سیماران دارای 30 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند. لازم به ذکر است که بگوییم شرکت سیماران بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد.
اگر بخواهیم به صورت خلاصه عواملی که شما را ترغیب به خرید جک برقی درب پارکینگ سیماران خواهد کرد بررسی کنیم به موارد زیر اشاره خواهیم کرد:

  • کیفیت بالای محصولات
  • گارانتی و خدمات بسیار عالی
  • قیمت مناسب
  • تنوع سبد محصولات
  • نصب آسان

7. نصب جک سیماران

همانطور که گفتیم تنوع محصولات درب اتوماتیک سیماران بسیار بالا است و نیاز شما را برطرف خواهد کرد، اما به طور خاص کدام یک از محصولات جک فراز سیماران، سری های S، P و L  مناسب شما خواهد بود؟
این محاسبه بر اساس طول و وزن درب پارکینگ شما صورت می گیرد که جدول ارائه شده در زیر معیار سنجش آن است.

جدول راهنمای نصب جک برقی سیماران

به شما پیشنهاد می کنیم در صورت امکان و داشتن فضای کافی نوع جک خود را کمی بزرگ تر انتخاب کنید، با این کار فشار کمتری بر موتور ها وارد شده، در نتیجه اصطحکاک کم و طول عمر جک بیشتر خواهد شد.

پس از خرید جک برقی سیماران یک پک کامل از جک برقی برای شما ارسال خواهد شد که شامل اقلام زیر است:

  1. دو عدد بازو
  2. باکس و مرکز کنترل
  3. چشم ایمنی چشمی فتوسل جک پارکینگ
  4. چراغ سر درب فلاشر جک پارکینگ
  5. دو عدد ریموت
  6. یراق آلات نصب
  7. آچار خلاص کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *