آیفون تصویری

آیفون تصویری سیماران راهنمای خرید و قیمت

آیفون تصویری سیماران 43TKMW

آیفون تصویری سیماران

آیفون تصویری سیماران

در گذشته آیفون های تصویری در دسته کالاهای لوکس قرار داشته و مصرف عمومی نداشتند اما با گذر زمان و آشکار شدن کارایی این کالا در جهت بالا بردن امنیت ساختمان، با استقبال عمومی در بازار مواجه شد.
امروزه برندهای داخلی و خارجی زیادی در بازار ایران موجود می باشند. آیفون تصویری ایرانی از لحاظ تکنولوژی به روز بوده و با نمونه های وارداتی در بازار رقابت می کنند.
آیفون تصویری سیماران نیز با ارائه محصولات متنوع در این زمینه پا به عرصه رقابت گذاشته و حرفی برای گفتن دارد.  شرکت سیماران در ابتدا تولید کننده آیفون های صوتی و پس از آن آیفون های تصویری سیاه و سفید بود اما امروزه با تولید محصولات متنوع و با کیفیت توانسته سبد کالایی خود را تکمیل کرده و برای تمامی نیازها با بودجه های متفاوت کالاهای مناسب خود را ارائه دهد.
اگر به فکر تجهیز واحد خود به آیفون تصویری سیماران هستید شما نیاز به خرید یک پنل برای جلوی درب و مانیتور دارید. همچنین بسته به ساده یا کدینگ بودن پنل آیفون تصویری نیاز به سوئیچر و یا دیکودر نیز خواهید داشت.
در ادامه این مقاله قصد داریم محصولات سیماران در دسته آیفون های تصویری را به صورت مفصل به شما معرفی کنیم تا خرید خوبی را تجربه کنید.
برای دریافت مشاوره قبل از خرید محصول با ما تماس بگیرید.

خرید پنل آیفون تصویری سیماران

شرکت سیماران همه پنل های دوربین دار خود را در سه دسته پنل ساده، پنل کارتخوان و پنل کدینگ کارتخوان در بازار ارائه نموده که به تفصیل به شرح هر یک می پردازیم.
نکته: به پیشنهاد تکنسین مجموعه سیف رادیکال برای پنل جلوی درب یک محافظ نیز تهیه کنید تا مانع از سرقت پنل ساختمان خود شوید.

پنل ساده سیماران

پنل های فرداد و فوژان میتوانند دو گزینه اقتصادی مناسب برای شما باشد. این پنل های آیفون تصویری سیماران با توجه به تعداد واحد ساختمان شما انتخاب می شوند و یک کیفیت تصویر خوب را به شما ارائه خواهد داد. این پنل ها برای ساختمان های تا ۲۰ واحد مناسب اند ، اگر تعداد واحدهای ساختمان شما بیش از این تعداد است پیشنهاد ما به شما پنل کدینگ سیماران است که در ادامه این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد.
پنل فرداد به خاطر ظاهر شکیلی که دارد مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است. لازم است یادآور شویم دو مدل فرداد و فوژان در تعداد واحدهای یکسان قیمت مشابهی دارند و تنها تفاوت آنها در ظاهر است.

پنل دم دری سیماران. پنل جلو دری سیماران آیفون تصویری سیماران                         

پنل کارتخوان سیماران

پنل های کارتخوان در دو مدل فرداد و فوژان ارائه می‌شود،پنل کارتخوان فرداد به جهت ظاهر مدرن مورد توجه مشتریان قرار گرفته و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده. در مقابل پنل فوژان کارتخوان سیماران دارای پنل نسبتاً کشیده تری می باشد.

پنل کارتخوان سیماران پنل سیماران آیفون تصویری سیماران پنل تگ دار

کاربرد پنل کارتخوان

اگر انتخابتان پنل کارتخوان سیماران است باید به شما بگوییم که می توانید با استفاده از تگ مغناطیسی، کارت و یا کلید مغناطیسی به راحتی درب ورودی را باز کنید به این صورت که با قرار دادن کارت یا تگ در مقابل ماژول تعبیه شده در پنل، درب به راحتی و بدون نیاز به کلید باز خواهد شد. کاربرد این تکنولوژی را زمانی متوجه خواهید شد که دستتان پر از کیسه های خرید است و پیدا کردن کلید های قدیمی و چرخاندن آن در قفل شما را کلافه خواهد کرد.
لازم است یادآور شویم اگر اقدام به خرید پنل های ساده و کارتخوان سیماران کرده اید، در زمان اجرای نصب آیفون به سوئیچر نیاز پیدا خواهید کرد. برای تهیه سوئیچر با ما تماس بگیرید.

پنل کدینگ سیماران

آیفون تصویری سیماران به فکر مجتمع های مسکونی بزرگ هم بوده و کالایی متناسب ارائه داده. پنل کدینگ برای مجتمع هایی با تعداد واحد بالا مناسب هستند در این صورت دیگر لازم نیست برای هر واحد یک دکمه تعبیه گردد، شما با وارد کردن شماره واحد و فشردن دکمه زنگ می توانید با واحد مربوطه ارتباط برقرار کنید این پنل های آیفون تصویری سیماران علاوه بر کارتخوان بودن ویژگی خاص دیگری را به شما عرضه می کنند، شما می توانید برای هر واحد یک کد اختصاصی تعریف کنید در این صورت ساکنین می توانند با وارد کردن کد رمز خود درب را بدون نیاز به کلید و کارت باز کنند.
شرکت سیماران پنل های کدینگ خود را در سه مدل:

  • پنل کدینگ فرداد VFBC/D100
  • پنل کدینگ رنگی VFHC/D100
  • پنل کدینگ فروز VFRC/D100

ارائه می دهد.

به صورت کلی پنل های کدینگ ضد آب بوده و برای ساختمان های کمتر از 100 واحد مناسب می باشند. توجه داشته باشید که در زمان اجرای نصب پنل های کدینگ سیماران به ازای هر چهار واحد نیاز به یک دیکودر خواهید داشت و دیگر نیاز به سوئیچر ندارید. برای خرید دیکودر سیماران با ما تماس بگیرید.

پنل کدینگ فرداد VFBC/D100 سیماران

پنل کدینگ فرداد با صفحه لمسی و ظاهری مدرن و همچنین قیمت بسیار مناسب می تواند یک انتخاب اقتصادی برای شما باشد.
این محصول دارای 30 ماه گارانتی می باشد.

پنل کدینگ سیماران

پنل کدینگ رنگی  VFHC/D100سیماران

پنل کدینگ رنگی VFHC/D100، یک پنل کدینگ حرفه ای با ظاهری زیبا است. همچنین بدنه این دستگاه به طور کامل فلزی می باشد و همین مورد یکی از عوامل تفاوت قیمت این مدل با پنل کدینگ فرداد است.
این محصول دارای 36 ماه گارانتی می باشد.

پنل کدینگ سیماران VFHC-D100

پنل کدینگ فروز VFRC/D100

این پنل ظاهر زیبای سایر محصولات سیماران را ندارد، اما قیمت بسیار مناسب آن می تواند شما را ترغیب به خرید این محصول نماید.
این محصول دارای 36 ماه گارانتی می باشد.

پنل کدینگ فروز سیماران

راهنمای خرید مانیتور آیفون تصویری سیماران

معمولاً مشتریان در انتخاب پنل های جلو دری زود به نتیجه می رسند اما آنچه کار را سخت می‌کند انتخاب مانیتور می باشد. شاید علت این سردرگمی تنوع بالای محصولات سیماران در مانیتورها باشد دو عامل مهم که در قیمت مانیتور آیفون تصویری سیماران تاثیر مستقیم و چشمگیر دارد اندازه صفحه نمایشگر و حافظه دار بودن آن است. البته که مانیتور های سیماران قابلیت های جانبی زیادی از جمله ارتباط داخلی بین واحدها، ارتباط با نگهبانی، پشتیبانی از دو پنل یا یک پنل و یک دوربین آنالوگ و… دارند که در ادامه محصولات مرتبط با هر یک از موارد عنوان شده را معرفی خواهیم کرد.
مانیتورهای سیماران اغلب در دو سایز 4.3 اینچ و 7 اینچ و در دو مدل با حافظه و بدون حافظه در بازار عرضه می گردد.
برای انتخاب مانیتور 4 یا 7 اینچ یک کلید راهنما به دست شما می دهیم تا برای همیشه این مسئله را به راحتی حل کنید. اندازه صفحه نمایش کاملاً بستگی به متراژ واحد شما دارد، برای واحدهای کوچک تا 90 متر آیفون تصویری 4.3 اینچ سیماران نیاز شما را پاسخ خواهد داد اما برای واحدهای بزرگتر بهتر است چهره شخص در صفحه نمایش از فاصله دور به راحتی قابل تشخیص باشد پس در این شرایط پیشنهاد سیف رادیکال به شما آیفون تصویری سیماران ۷ اینچی است البته ممکن است شما بسته به نیاز شخصی و یا هر دلیل دیگری مانیتور خاص خود را انتخاب کنید.
در ادامه مانیتور های سیماران را در سه دسته اقتصادی، میان قیمت و گران قیمت بررسی خواهیم کرد.
به جز تعدادی از مدل های گروه اقتصادی آیفون های تصویری سیماران که دارای دکمه هستند سایر مدل ها به کلید های لمسی مجهز هستند.

آیفون تصویری ارزان قیمت سیماران

مانیتور 43FL سیماران
مانیتور 43HS سیماران
مانیتور 43TK سیماران
مانیتور 46TK سیماران

مانیتور 43FL و 43HS سیماران

این روزها شرکت های تولیدی آیفون تصویری علاوه بر تولید محصولات میان قیمت و گران قیمت به ارائه محصولاتی با قیمت پایین و اقتصادی می پردازند تا پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان باشد. شرکت سیماران نیز از این قاعده مستثنی نیست و محصولات اقتصادی خود را در چهار مدل 43FL، 43HS، 43TK،  46TKارائه داده است.
43FL و 43HS به دلیل اقتصادی بودن کمترین امکانات را دارند. این آیفون های تصویری با صفحه نمایش 4.3 اینچ بدون حافظه بوده و تنها قابلیت شخصی سازی نور، رنگ و کنتراست را دارند.
اما دو مدل43TK  و 46TK با قیمت کمی بالاتر از دو مدل قبلی امکانات بیشتر و ظاهر مدرن تری را به شما ارائه می دهند.

  • خرید و مشاهده کامل مشخصات فنی آیفون تصویری سیماران مدل (43FL (43FL2 و 43HS

مانیتور-43HS-سیمارانمانیتور-43FL-سیماران

مانیتور 43TK  و 46TK سیماران

46TK که به مدل FLAT معروف است طراحی بسیار باریکی دارد. این مانیتور سیماران در دو رنگ سفید و مشکی روانه بازار گردیده و دارای صفحه کلید لمسی می باشد.
هر دو مدل 43TK  و 46TK مجهز به دربازکن دوم می باشند، شما می توانید درب ورودی دوم و یا جک درب پارکینگ را به این مانیتور متصل کنید و با فشردن دکمه درب دوم، به راحتی آن را باز کنید.
همچنین این دو مدل مانیتور سیماران قابلیت اتصال به دو پنل تصویری (یا یک پنل تصویری و یک دوربین آنالوگ) را دارد. ارتباط داخلی واحدها با مرکز نگهبانی و بالعکس نیز برای شما میسر است.

  • خرید و مشاهده کامل مشخصات فنی آیفون تصویری سیماران مدل 43TK و 46TK

مانیتور-43TK-سیماران مانیتور-46TK-سیماران

آیفون تصویری میان قیمت سیماران

آیفون های تصویری میان قیمت سیماران سه دسته را در برمیگیرد:

  • آیفون های تصویری با حافظه 4.3 اینچ سیماران
  • آیفون تصویری بدون حافظه 7 اینچ سیماران
  • آیفون تصویری با حافظه وای فای 4.3 اینچ سیماران

در دسته محصولات آیفون تصویری سیماران، چهار محصول 43TKM100، 43FLTKM100، 46TKM، 72TK در یک رنج قیمت می باشند. این مانیتور ها در جزئیات تفاوت هایی با هم دارند، که به شرح هر یک می پردازیم.

مانیتور 43TKM100 سیماران

این مانیتور 4.3 اینچی از مدل های محبوب و پر فروش شرکت سیماران است، دارای صفحه کلید لمسی بوده و قابلیت ذخیره 100 عکس رنگی در حافظه داخلی را دارد. شما می توانید با اضافه کردن کارت حافظه به مانیتور، حافظه آن را ارتقا داده و 1000 عکس و100 فیلم 15 ثانیه با صدا ذخیره کنید.

از دیگر قابلیت های دستگاه:
مجهز به خروجی دربازکن دوم (جک برقی درب پارکینگ)
قابلیت اتصال به دو پنل تصویری و انتخاب آنها توسط مانیتور
ارتباط داخلی با تمامی واحدها و نگهبانی
30 ماه گارانتی

قالب مدل های 43TK،43TKM100 ، 43TKM200،  43TKMWکاملاً یکسان بوده و از نظر ظاهری تفاوتی با یکدیگر ندارند. همچنین مدل های  72TKو 72TKM تشابه زیادی به سری 43TK دارند. علت این تشابه استفاده از کادر مشکی دور صفحه نمایشگر و کلیدهای لمسی پایین صفحه نمایشگر است .

مانیتور 43FLTKM100 سیماران

این مانیتور دارای فرم مربع و صفحه کلید مشکی می باشد. کادر مشکی روی صفحه ظاهر متفاوتی را ایجاد کرده که مشتریان خاص خودش را می طلبد. این مدل از آیفون تصویری سیماران دارای حافظه داخلی برای ذخیره عکس می باشد شما می توانید با اضافه کردن کارت حافظه علاوه بر ذخیره عکس ذخیره  فیلم را نیز داشته باشید.

از دیگر قابلیت های دستگاه:
مجهز به خروجی دربازکن دوم (جک برقی درب پارکینگ)
قابلیت اتصال به دو پنل تصویری و انتخاب آنها توسط مانیتور
ارتباط داخلی با تمامی واحدها و نگهبانی
16 ملودی برای زنگ پنل و ارتباط داخلی بین واحدها
پشتیبانی از منوی فارسی و انگلیسی
30 ماه گارانتی

مانیتور 46TKM سیماران

46TKM با قالبی یکسان و مشابه 46TK به بازار عرضه شده و مهمترین تفاوت آن حافظه دار بودن این مدل است. آیفون های سری 46TKM و 46TK به مدل FLAT معروف است، طراحی بسیار باریک و منحصر به فرد خود را دارد که مشابه آن را در بازار پیدا نخواهید کرد.
این مانیتور دارای صفحه کلید لمسی است و قابلیت ذخیره 100عکس در حافظه داخلی را دارد. امکان اضافه کردن کارت حافظه به دستگاه و ارتقاء آن (برای ذخیره 1000 عکس و 100 فیلم 15 ثانیه ای با صدا) وجود دارد. این محصول دارای 2 ورودی است، شما می‌توانید به سبب این ویژگی، مانیتور را بدون نیاز به سوئیچربه پنل متصل کنید. همچنین می توانید سوئیچر را نصب کنید و از ورودی دوم برای باز کردن جک برقی درب پارکینگ و یا برای اتصال آیفون به دوربین مداربسته استفاده کنید.

از دیگر قابلیت های دستگاه:
پشتیبانی از دو پنل و قفل جلوی در برای باز کردن درب دوم
قابلیت اتصال به جک درب پارکینگ
ارتباط داخلی با تمامی واحدها و نگهبانی
مجهز به 16 ملودی زنگ جهت زنگ پنل و ارتباط داخلی بین واحدها

مانیتور-4،3-اینچ-کلید-لمسی-با-حافظه-سیماران-مدل-46TKM

مانیتور 72TK سیماران

تفاوت این مدل با مدل های قبلی که در دسته میان قیمت معرفی کردیم ۷ اینچی بودن صفحه نمایش آن است، اما در عوض از حافظه داخلی بهره نمی برد.
قابلیت‌های این مانیتور:
صفحه کلید لمسی
قابلیت باز کردن درب پارکینگ
منوی دو زبانه فارسی و انگلیسی
قابلیت اتصال به دو پنل و یا یک پنل و یک دوربین مداربسته آنالوگ
تنظیم روشنایی رنگ کنتراست کم و زیاد کردن صدای زنگ
30 ماه گارانتی

در مدل 72TK شما با محل کارت حافظه مواجه خواهید شد. اما باید بگوییم که این فقط به علت مشترک بودن قالب دو محصول 72TK و  72TKMاست و کارایی نخواهد داشت.

آیفون تصویری سیماران 72TK

مانیتور 43TKMW سیماران

حال نوبت به معرفی آیفون تصویری سیماران مدل 43TKMW رسیده، آخرین مدل از محصولات میان قیمت. این مدل 4.3 اینچ با حافظه بوده و قابلیت اتصال به wifi را دارد.
این مدل نسبت به سایر مدل های میان قیمت، قیمت بالاتری دارد اما وقتی با امکانات آن آشنا شوید متوجه خواهید شد که این محصول قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با مدل مشابه ۷ اینچی خود دارد.

ویژگی های محصول:
صفحه نمایش 4.3 اینچ
صفحه کلید لمسی
قابلیت اتصال به موبایل از طریق وای فای برای دیدن تصاویر و باز کردن درب
ذخیره 100 عکس در حافظه داخلی و امکان ارتقاء آن با کارت حافظه جانبی تا ذخیره 1000 عکس و ضبط 100 فیلم 100 ثانیه ای با صدا
پشتیبانی از دو پنل و قفل جلوی درب برای باز کردن درب دوم
قابلیت اتصال به جک درب پارکینگ
ارتباط داخلی واحدها و ارتباط با واحد نگهبانی

آیفون تصویری گران قیمت سیماران

و اما گروه آخر، آیفون های تصویری گران قیمت سیماران هستند. اگر از نظر میزان هزینه محدودیتی ندارید پیشنهاد ما به شما این دسته از محصولات است. این گروه از آیفون تصویری سیماران امکانات خوبی را در اختیار شما قرار خواهند داد که شامل چهار محصول زیر است:

  • 72TKM
  • 73M200
  • 78M
  • 78M100W

مانیتور 72TKM سیماران

سیماران در صفحه نمایشگر 7 اینچی این مدل، از تکنولوژی TFT LCD استفاده کرده که باعث ایجاد تصاویر شفاف با کیفیت و رزولوشن بالا شده است.
نمایشگر واید آن بر روی یک صفحه مشکی قرار دارد که جلوه آن را بیشتر کرده، کلیدهای لمسی این مانیتور در پایین نمایشگر قرار گرفته و با آیکون های سفید مشخص شده است.
برای نگهداری هدست، گوشی یا دهنی این مانیتور شاسی تعبیه نشده، در عوض گوشی با سیستم مغناطیسی روی بدن قرار می گیرد.
دارای حافظه داخلی برای ذخیره 100 عکس است، شما می توانید با اضافه کردن یک کارت حافظه 4 گیگابایتی به آیفون تصویری سیماران 1024 عکس و 128 فیلم 15 ثانیه ای ذخیره نمایید.
بعد از راه اندازی آیفون تصویری سیماران باید در منوی تنظیمات نوع عملکرد حافظه مانیتور را مشخص کنید.

  1. Auto photo: وقتی مراجعه کننده از طریق پنل با واحد تماس می گیرد به صورت اتوماتیک یک عکس در حافظه داخلی مانیتور ذخیره می شود.
  2. Auto video: برای فعال کردن این قابلیت ابتدا باید کارت حافظه جانبی را به دستگاه اضافه کنید در این صورت با فعال کردن گزینه Auto video وقتی مراجعه کننده از پنل با واحد تماس می گیرد به صورت اتوماتیک یک ویدیو 15 ثانیه ای با صدا در کارت حافظه جانبی ذخیره می شود.
  3. Motion Detection (تشخیص حرکت در ورودی دوم): به سبب این قابلیت که در ورودی دوم فعال است به محض حرکت سوژه مقابل پنل مانیتورشروع به ضبط فیلم خواهد کرد.

اگر هیچ یک از گزینه ها فعال نباشد (حالت inactive) شما فقط به صورت دستی می توانید عکس و فیلم مورد نیاز خود را ذخیره کنید.

سایر ویژگی های این مدل از آیفون تصویری سیماران:
امکان پشتیبانی از دو پنل به صورت همزمان و یا یک پنل و یک دوربین مداربسته
ارتباط داخلی بین واحدها و ارتباط با نگهبانی
دربازکن دوم (جک برقی درب پارکینگ) این ویژگی امکان باز کردن جک برقی درب پارکینگ را بدون نیاز به ریموت و تنها با فشردن دکمه مربوطه بر روی مانیتور به شما ارائه می دهد.
دارای سوئیچر داخلی در ورودی اول جهت نصب آسان

مانیتور 73M200 سیماران

73M200 تمام امکانات 72TKM را داراست. مشخصات و امکانات فنی 73M200 و 72TKM بسیار شبیه به هم هستند، تنها تفاوت آنها در 3 موردی است که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

  1. مانیتور 73M200 بدون هرگونه کلید فیزیکی و یا لمسی بوده و دارای صفحه نمایش تمام لمسی می باشد. شما می توانید با لمس صفحه LCD به راحتی به منوی تنظیمات دسترسی پیدا کنید.
  2. امکان ذخیره 200 عکس در حافظه داخلی وجود دارد.
  3. علاوه بر ارتباط داخلی بین واحدها و ارتباط با مرکز نگهبانی امکان انتقال مکالمه دو واحد به واحد های دیگر نیز وجود دارد.

مانیتور 78M و 78M100W سیماران

آیفون تصویری سیماران سری 78M یکی از زیباترین و خاص ترین مانیتورهای آیفون تصویری ایرانی موجود در بازار است که امکانات آن شما را شگفت زده خواهد کرد.
این مانیتور دارای صفحه نمایش تمام لمسی بوده و فاقد هرگونه کلید فیزیکی و لمسی می باشد.
تنها تفاوت 78M100W و 78M وای فای دار بودن آن است به سبب این قابلیت است مانیتور به وای فای واحد متصل شده و امکان ارتباط موبایل به پنل توسط اپلیکیشن فراهم می گردد. شما میتوانید از زنگ خوردن آیفون تصویری سیماران وای فای واحد خود مطلع شده، تصویر آن را مشاهده کنید. همچنین می توانید به وسیله موبایل با فرد مقابل درب صحبت کرده در را برای وی باز کنید.
سایر امکانات این دو محصول کاملاً مشابه است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.
نمایشگر این مانیتور 7 اینچ بوده و از تکنولوژی TFT LCD بهره می‌برد که به سبب آن تصاویری با کیفیت و رزولوشن بالا خواهید داشت.
برای نگهداری هدست، گوشی یا دهنی این مانیتور شاسی تعبیه نشده، در عوض گوشی با سیستم مغناطیسی روی بدن قرار می گیرد.
مجهز به ارتباط داخلی بین واحدها و ارتباط واحدها با مرکز نگهبانی و بالعکس. همچنین امکان انتقال مکالمه واحد به واحدهای دیگر نیز در این محصول وجود دارد.
حافظه داخلی این محصول امکان ذخیره 100 عکس را دارد. شما می توانید با اضافه کردن یک کارت حافظه‌ی جانبی (Micro CD) به دستگاه، امکان ذخیره 1000 عکس و 100 فیلم 15 ثانیه با صدا را فراهم کنید.
در این مدل نیز همچون مدل 72TKM بعد از راه اندازی آیفون تصویری سیماران باید در منوی تنظیمات نوع عملکرد حافظه مانیتور را مشخص کنید.
در آیفون تصویری سیمارن سری 78M امکان اتصال به دو پنل تصویری و یا یک پنل و یک دوربین وجود دارد به این صورت که اگر ساختمان شما 2 ورودی دارد می‌توانید برای هر ورودی یک پنل تعبیه کنید و هر دو پنل را به یک مانیتور متصل سازید. اگر ساختمان شما تنها یک ورودی دارد می توانید از ورودی دوم جهت نمایش یک دوربین مداربسته استفاده نمایید.
تشخیص حرکت در ورودی دوم: قابلیت تشخیص حرکت به این صورت است که با فعال کردن مد تشخیص حرکت (Motion Dtection) به محض حرکت سوژه در مقابل پنل ورودی دوم، مانیتور شروع به ضبط فیلم خواهد کرد.
امکان اتصال این محصول به جک برقی درب پارکینگ وجود دارد در این صورت می توانید تنها با فشردن کلید مربوطه بدون نیاز به ریموت درب پارکینگ را باز کنید.
با خرید این مدل از آیفون تصویری سیماران شما امکان انتخاب ملودی از میان 16 ملودی متنوع را خواهید داشت. همچنین امکان انتخاب منوی فارسی یا انگلیسی (تاریخ و تقویم شمسی و میلادی) برای شما فراهم خواهد بود.
تمامی مانیتورهای سیماران دارای ۳۰ ماه گارانتی هستند.

  • خرید و مشاهده کامل مشخصات فنی آیفون تصویری سیماران مدل 78M100W و 78M

 

آیفونن تصویری سیماران 78M

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *